drömmar om shopping

dags o ta tag i pluggandet efter en helg av firande o slappande.
det var skönt o välbehövligt.
men nu back to business.

till veckan är det skola två dagar o det är dags att kasta sig i in i sakrättens värld! yes..

efter det hoppas iallafall jag på en tur till gbg.
ja jag vet att jag nyss va där men jag har åkt på ngn shoppingsjukdom av ngt slag.
shopping är det enda jag kan tänka på.
o på torsdag så öppnar zara sin trevåningsbutik i arkaden. jag vill (läs ska) va där!
jag är visst inte ensam om o vilja åka dit. tur är väl det snälla mamsen.

nu dags med en ny bok: Sakrättens grunder av Göran Millqvist.
Mkt talar för att den inte är allt för intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0