en bra o en dålig sak

blir så trött.
dessa bildningsstudier som tar alltför mkt av min energi igen.
lovade o skriva den där förbaskade inledningen.
jag o pauline skrev den tillsammans eftersom vi är för o emot samma ämne så att den skulle va objektiv som bara sjutton.
mailade iväg den.
men fick svar att den var fööör objektiv.
what's the problem!?
En inledning ska väl vara objektiv..?

En varm o skön dag har det varit iaf..
Lär bli det imgn också.
O den kommer bli bra som bara den.
Jag o mamsen ska dra till Göteborg o shoppashoppashoppa!
Jag ska hitta fina kjolar o klänningar!
O tyg så en ny kjol kan bli sydd.. till på lördag kanske?

Nu ska jag gå o köpa mig en glass innan det är dags för transport hem i en o en halv timma..

Kommentarer
Postat av: tilda

jag har ett förslag: lägg ut dina kläder som du köpte i Gbg =)

2007-04-27 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0