klarat, klarat inte..

nu ger jag mig.
det är banne mig så mkt skönare att springa ute än o vara instängd o springa på det där förbaskade löpbandet..
o det är faktiskt inte lika jobbigt heller. man kommer ngnstans o kan strunta i  o kolla på klockan hela tiden.
impad av att jag typ bara va en minut efter oscar o daniel. had tänkt mig typ fem..
skulle varit lika om de inte hade så långa ben o la in den där spurten. de bara försvann..

väntar fortfarande på att tentan ska läggas upp.
sjukt nervös.
men förhoppningsvis ha jag klarat första delen..
om ryktetstämmer vill säga..
kanske dags o ta tag i pluggandet innan jag får reda på tentan.
för sen bli det antagligen depp o ledsamheter eller firande.
jag hoppas på det sista så klart. men snart ger jag upp hoppet..

Kommentarer
Postat av: malin

har du insett det nu?!:P all träning är skönare ute...

2007-04-18 @ 15:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0