problem på gymmet..

nu är jag trött o hungrig!

var med mamma en sväng i vetlanda. inget som fick följa med hem, o tur var väl det..
sen var det träning som stod på schemat.
crosstrainern o aerobicspasset på den. mamma skulle göra samma.
man ska byta håll i två min o köra baklänges.. funkade inte riktigt på hennes.
trodde jag skulle dö av skratt!! när hon började baklänges gick den av sig själv o ökade farten!! o den som testat vet att det inte är jättelätt o hålla sig kvar på den om den går fortare än man vill!
men som tur var så överlevde hon!

nu måste jag plugga! fast mat skulle vara gott..

Kommentarer
Postat av: Sigbjornragne

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

2008-10-28 @ 11:57:40
URL: http://sigbjornragne.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0