shoppppppat

dedet blev en långdag i gbg igår..
från öppning till stängning.
bästa affären: monki.
blev helt förälskad.
min stil o kanske det bästa av allt: billigt!
skön, avslappnad stil.
min favoritaffär!
tur för mig att de ska öppna 60 affärer inom 6 år..
låter lite för långt tills dess iofs så det får nog bli fler turer till gbg..
oscar o tobias slog sig ner på oleary's o kollade på hockey.
gav han min monkipåse så jag skulle slippa släpa runt på den.
som tur var blev de kompiar med bordet ijämte för när de stressad där ifrån glömde han min kära påse.
tack till snälla göteborgaren som sprang efter oscar o lämnade tillbaka påsen.

   
 

efter det till kalle o spelade lite wii med ett gång.
sen mot viktor som hade fest som vanligt.
elin o becka hade också tagit sig dit. me like!
så på torsdag hoppas jag på fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0