EN RIKTIG JUL

sitter o lyssnar julmusik o läser bloggar.
är känslig som tusen.
vet inte varför.
alltid så att man inte vet varför..

engarbetet kommer nog aldrig att bli bra.
har så gott som lagt ner det projeket.
väntar på att nästa ska komma ut.
kanske är så tråkigt så att jag kan fixa på det andra.
tycker att det är sjukt dålig info på hur man skriver ett letter of advice.
aldrig ngt vi gjort förr!

snart kommer elin.
vi ska baka massa lussekatter!
det kommer lukta massa JUL.

lyssnar på en riktig jul, samma som julkalendern.
Tomten, jag vill också ha en riktig jul!
En sån som jag hade när jag var liten!
Tänk om man fick bli liten igen.
Mitt i allt allvar skulle det vara guld värt.
Bara leka hela dagarna!

puss

Kommentarer
Postat av: Jacobingebjorg

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-09 @ 11:56:46
URL: http://jacobingebjorg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0