inte så pjåkigt iaf

Snart är den över.
världens tråkigaste dag.
men den blev inte så pjåkig iaf.

har varit o solat en sväng.
brun igen.
lite röd också känns det som i fejan!

sen åkte jag en sväng till guldsmedbolag eller va tjyven det nu heter.
hade laddat hela soltiden.
har trots allt väntat på min ring i över tre månader!
så stegar in i affären.
kassörskan, eller va tjyven det nu heter, er konstigt mot mig.
visar sig att de fått hem ringen idag!
så fick inte ta mitt tal som jag laddat för.
men gjorde ju itne så mkt..
den är iaf väldigt tung så mkt feskrivningar idag.

sen ringde jag o fixa klipptid!
så imgn blir jag som en ny människa!
äntligen!
frågan är bara vad som ska hittas på.
lite kortare o lite blondare skulle jag tippa på.
lite fräschare alltså!

sen har jag o oscar pratat om att vi ska göra om badrummet..
visste presic hur handfatet skulle se ut.
hittade det för fyndpriset 395 kr!
så nu blir det halmstad på lördag!

nu ska jag iväg o bränna lite fett, eller mkt hoppas jag på.
boxning. första på evigheter!
ska blir ruggigt gott..

nu måste jag dra innan jag får fyrkantiga ögon!
har kollat på massa bilder från alla som är ute i världen.
känns som man vill åka överallt.
o jag kan inte förstå hur jag ska kunna klara av en hel termin till i jkpg.
skoltrött!!
jag vill ha sol o värme!
NU!!

tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0