ORANGE

image179

den här bilden hittade jag för ett tag en, tror det var på elle.
i vilket fall som helst blev jag överlycklig! älskar den färgen!
men känner att det nästan börjar gå över styr så inga mer orangea saker på ett tag.
men sen till våren. då ska det krylla!


julfirandet är över.
samma traditioner som vanligt.
det  är viktigt för mig!
så det var lika mysigt om alla andra jular!

imorgon är det nyårsafton.
sista dagen på året.
ska bli härligt att få börja på nytt!
men lite vemodigt också. aldrig mer 2007!
men nästa år blir det massa nya spännande saker som händer!
tufft men fruktansvärt kul tror jag!

innan det dags för nyårsfirande.
nytt tema iår.
tror o hoppas att det kommer att bli alldeles utmärkt.

gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0