orkar inte rubrik

man kan lugnt säga att bättre dagar upplevts.
nu finns det ingen som jag längtar så mkt till som julen.
lugn och ro tillsammans med nära och kära.
bara va.
inte massa måsten.
inte massa bedömningar.
just nu vill jag helst bara låsa in mig i ett år.
orkar inte mer.

snälla ge mig jul!
den är mig så innerligt kär!

omgörning i badrum är det enda som är ljuset just nu.
ett nytt o fräscht badrum gör mig gott.
jobbigt att man måste vänta bara.

o för första gången hemma hos mig o oscar ska det finnas en gran.
en stor o ståtlig kungsgran som just nu ligger o vilar upp sig hos mamma o pappa.
snart ska den in!
sen ska paket slås in läggas under granen.
o sen ska det njutas så att det står härliga till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0