äntligen träning

så ja. helg. faktiskt inget som är efterlängtat. har ju varit ledig typ hela veckan o det faktum att det är helg betyder att jag ska ha fått jättemkt gjort av allt det som finns att göras till skolan. tyvärr är det inte riktigt så.. Vet att jag är helt insnöad på mitt arbete, men det är så det är o gå på högskolan, iaf för mig.

Om typ en timma ska jag iväg o träna på gymmet. första träningen på typ två veckor. får se hur det går. mamma o lotta ska med. sen ska jag hänga med dem till vetlanda, ska visst hämta lottas nya säng.. Men först ska jag göra ngt så ovanligt som att skriva på mitt arbete.

tata.

Kommentarer
Postat av: Emma Mårtensson

Halloj! kikade runt lite å hittade dej!
hoppas allt e bra med dig, vad gör du för något nu för tiden? pussen

2007-02-23 @ 13:47:39
URL: http://emmamartensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0