bra men konstig

vilken konstig kväll.

egentligen skulle jag bara va hemma själv o inte göra ngt. gick bra fram till typ kvart över åtta. sen tyckte jag att det var så himla långtråkigt o jag var mer sugen på o festa o dansa litegranna.. ringde till elin o frågade vad hon gjorde o om vi skulle ner till kulturhuset. hon skulle dit så jag hängde på. Snabb iordninggörning o pimpla lite vin innan angelica. var där vid typ tio o satt o snacka o lekte massa kostiga lekar.. Tillslut ner mot kulturhuset vid halv tolvtiden.. Där var det också konstigt men bra. fast det är klart, de spelade väldigt konstig musik. Det kändes som att det tog snabbt slut där nere. Jag o Martin tog o promenerade hemåt eller ändrade sen kurs mot viktor. Var trött o vänta på allt o alla. Ångrar mig nu i efterhand. Har fått för mig att jag kan rädda världen om jag bara är i närheten. Eller iaf Oscar, blev inte riktigt så. Så gissa vad: det blev ett vääldigt konstigt slut på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Emma Mårten

tja! fram tills på ons jobbar jag på posten, sen är jag arbetslös.. sa upp mej för ett tag sen, orkade inte va kvar där. har sökt jobb som flygvärdinna i abu dhabi. hjälp.. ska på en sista intervju på sön. vill ha! vore såå coolt. läste på högskolan förra terminen, psykologi. är du i jkpg ofta eller? hur långt har du kvar på utbilningen?
kram

2007-02-25 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0