en massa glädje..

jättemkt roligt har skett sen sist.

  1. jag har fått reda på min tenta. endast 4 fel! wiie! vilket betyder a o vg. jag är glad o stolt! snart får vi reda på den andra med. hoppas att det gick lika bra.
  2.  vi vann mot vrigstad med 3-2. o vi va så himla bra! kul o förstöra lite, de hade fortfarande chans o vinna serien.. typ. osså va det i virgstad me, med massa publik
  3. jag har köpt en ny telefon. lg m touch-knappar, lyxigt. ingen radio dock. jag har blivit lurad! nu ska jag hem o leka lite med den.
  4. vi hade en kul träning igår. mer sånt!
  5. jag har slutat skolan för den här veckan o imgn är det fredag! o massa program väntar på mig hemma på hårddisken som jag spelat in men inte hunnit o kolla på.
  6. hittade två par byxor som ska sys av o lite annat smått o gott på stan igår.

ja. det känns bra nu helt enkelt. nu mot bussen o hem till mamma som lovat att laga mat till mig.
guu så gulligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0