filmen om mitt liv

skönt o äntligen må lite bättre. t.o.m. så bra att jag orkat med ett besök i vrigstad. har varit o lånat en bärbar dator. har fått för mig att mitt arbete kommer att gå mkt bättre o skriva om jag har den o när jag har fått för mig ngt kan jag inte tänka på ngt annat än o få som jag vill. det betyder att det inte gåt ngt vidare med arbetet idag heller. en sida skriven idag, bara åtta kvar. imorgon ska jag vara jätteduktig!

kollade på lite filmer från min och charlottas barndom. Handlingen är följande i timma efter timma: Lotta är en lite tjockis (tänk sumobrottare) som springer runt o tar all uppmärksamhet. I desperata försök att få tillbaka uppmärksamheten springer jag runt o skriker o lever o förstör det mesta som charlotta håller på med. Jag är alltså ungefär som han den där fågeln på julafton..  De flesta avsnitt slutar med att jag tjatar på mamma o pappa att det är min tur o filma eller att jag vill kolla på mig själv på tv. o de tröttnar.. men jag är inte bitter!

nu dags för girlicious.. oc & top model.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0