förbaskade långvecka

min att göra lista bara växer för varje dag. massviss i skolan. verkar aldrig som att det kommer ta slut. o hur mkt man än läser varje dag kommer det nytt som ska läsas. går mån-fre denna vecka. absolut inget som jag är van vid. det är onsdag o jag är helt slut!

idag är det alla hjärtans dag. vet inte om jag tycker om det eller hatar det. får bestämma mig efter ikväll. får se om oscar tycker att jag är speciell o värd o uppmärksammas. vet att det inte är sakerna som räknas. men i'm a material girl. ska till sandsjöbaden när jag kommer hem från skolan iaf. morfar skulle bjuda om jag förstod mamma rätt på det stressiga samtalet. schysst tycker jag!

tjatja


Kommentarer
Postat av: Augustsolveig

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2009-02-27 @ 14:50:22
URL: http://augustsolveig.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0