förkväll

som ni kanske märker har jag långtråkigt.. fast jag orkar inte göra ngt för det. skulle kunaa gå till gymmet o förbränna lite. men orkar inte det heller. skulle va rätt skönt o stå på en maskin o svettas o kolla på förkväll.. men det är säkert asmkt folk där så den som jag vill ha är säkert inte ledig.. just det, mamma skulle ju dit på instruktion så då är den garanterat inte ledig. skulle åkt för ett tag sen då.. jag är nog inte sugen trots allt. kanske imgn på morgonen. eller.. får se.. jag är lat.

snart börjar förkväll. bara gynning o berg är där så ska jag kolla! dom är så himla roliga!!

har läst 40 sidor idag. tycker att jag läser o läser, men jag kommer ingen vart!! kan vara för att jag ha tv på i bakgrunden. men det blir så tyst o jobbigt annars.

Kommentarer
Postat av: Eskilmiriam

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!

2008-12-11 @ 10:18:38
URL: http://eskilmiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0