härligthärligt men farligtfarligt

vilken trevlig kväll! hade jättekul!
skulle vara nykter. men så åker den där mintuun fram o då tar det högst fem minuter innan jag är på den.. skulle inte sjunga karaoke heller. stod nog där ungefär helakvällen uppe på den där miniscenen. också det askul. inte för att jag kan sjunga. gillar nog helt enkelt att stå på scen. vilket iofs är lite lusigt. men det beror kanske på sällskapaet. jag vet inte..

nu är det dags för match mot huskvarna. ska bli väldigt intressant att se hur det går. med tanke på att hela laget höll igång igår. mitt huvud är inte så sugen på match. men det får gåå!

Kommentarer
Postat av: Maxbeatrice

Hello admin, nice site you have!

2008-10-30 @ 13:37:00
URL: http://maxbeatrice.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0