kaos!

Usch så det snurrar i huvudet. miljoner saker o tänkapå o trots allt det som jag har läst känns det inte som att jag kan ngnting.

hatar lärare som inte kan planera. eller kanske är jag som inte kan planera. det blir iaf tusen saker att göra samtidigt. massa seminarier som man förväntas vara såå förberedd till, arbetet som inte direkt skriver sig själv o det är faktiskt inte så lång tid kvar till tentan.

ikväll äntligen träning minns inte när jag tränade innebandy senast. fast kanske blir lite sen.. sandra har dragit med mig på klädparty igen. vet redan nu att jag inte komer hitta ngt, mest tantkläder. men det kan vara rätt ul ändå o kolla lite..

tjatja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0