långdag

idag kommer bli en lång dag. oscar jobbar nu o sen ska han iväg o spela hockey i skillingaryd. o jag har ingen bil så jag kommer ingenstans! kan iofs vara bra med tanke på att det finns rätt så mkt saker att göra här hemma, tråkiga men många.. typ plugga, stryka, laga mat o städa.. har redan börjat städa lite.. startade vår polack som har städat vardagsrummet åt mig. jobbigt att hon inte kan damma o ta mattorna bara.. shit nu river katterna mitt hem låter det som.. inte bra!

var i ullared igår. inget folk så det var lungt o skönt! det enda roliga som inhandlades var ett par svarta vårskor med rund tå o liten kilklack i trä. precis sånna som jag ville ha! o även ett riskspel. så nu kan vi spela det även när vi inte spelar det med karin. fast de har gjort om uppdragen. inte alls lika roligt. så funderar på att skriva av de gamla..

nu ska jag gå o ha nagelvård o sen måste jag hitta min telefon. sista chansen nu annars måste jag köpa en ny :(

Kommentarer
Postat av: Niclasamy

It is the coolest site,keep so!

2010-04-20 @ 11:25:28
URL: http://niclasamy.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0