lölölördag

sköna slappa lördag. än så länge..
även gårdagen var slapp o skön. kände inte för att gör ngt. så jag o oscar delade på en pizza, käkade godis (lördagsgodis) o kollade på så ska det låta o a night at the museum. riktigt bra tillslut.

nu tjatar oscar på att vi ska åka iväg o sola. bli lite bruna o fina.
kanske tills ikväll då det blir bowling o melodifestival o käk o karaoke.
hoppas att det blir bra. o jag ska va nykter har jag bestämt.

imgn dags för match. tur att den är på eftermiddagen för jag är ju inte morgonpigg.
tjatja

Kommentarer
Postat av: charlotta

glömde jag min mobil hos dig igår?

2007-02-10 @ 15:56:12
Postat av: Olegina

Hope you enjoyed your visit.

2009-03-16 @ 09:03:29
URL: http://www.enequist.dk/olegina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0