schyssta puckar!

Vad skönt att jag lånade den bärbara datorn. Har fått halva arbetet skrivit idag. Still a long way to go, but still..

Var med mamma en runda på stan. Tur att Sävsjö är så pass litet som det är för jag höll på o frysa häcken av mig. Kollade på people o där fanns inget roligt alls. vill ha nya fräscha kläder. Inte bara massa rea överallt.

Förresten har jag fått sommarjobb! Catarina från Sörensen ringde o frågade om jag ville jobba på kontoret där i sommar igen. Skulle bli typ 5 veckor. Klart jag ville! kanske inte så lång tid men blir mer betalt än om jag skulle jobba tio veckor på värdshuset. Hatar att slita för skitlön! Plus att sörensensjobbet är tusen ggr roligare! så det så.. Det känns så bra!

Nu längtar jag till nya favoritprogrammet Hello Africa, missa inte! Grät hela förra avsnittet o idag ska Mattias få en son.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0