lalalala.. shopping..

det som skulle bli en sista pluggdag blev ist en shoppingdag. älskar rea. särskilt när man hittar ngt med. finns ju även så himla mkt nytt i affärerna som är jättefint. lite dyrare dock. inte lika roligt. hittade även oscars svarta skinnjacka. han har aldrig sett den, jag har bara berättat att det är en sån som jag har antagit att han vill ha. chansade o köpte den. han blev en rikig hårding! så nu är jag typ pank ett tag. funderar på att dra med mig oscar till stan nästa helg. finns ju så mkt som sagt!

imgn då. tenta. håller på med de sista finslipningarna nu. hoppas att det går bra. o att jag inte gör massa slarvfel. känns ju som att det är det man kan åka på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0