konstig..

en bra helg är snart slut.
efter stora släktkalaset i oskarshamn i lördags var det dags för ännu en roadtrip. jag, oscar, lotta, tobbe o mamma drog till lager o jkpg. oscar hittade massvis som vanligt.. jag inget just där.. men dagen blev ändå lyckad för mig. kom hem med en grå t-shirtklänning, tror jag ska göra om den till en typ minimarketklänning med snurr, en kortkort jeanskjol med dragkedja hela vägen o så har jag en ny fräsch balkong!tänk vad lite kuddar o en fin grill/ljushållare kan göra!

en vecka tillpå jobbet. känns faktiskt helt okej. förra gick ju så himla snabbt.
på fredag ska jag baske mig festa! men först ska jag träffa karin. var alldeles för länge sedan!

förresten hyr aldrig allt om min buske, den är på i bakgrunden fattar ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0