beroende

känns inte alls som en rolig fredag.
tenta på gång, 27 mars, så ett tag kvar kan tyckas.
men det tycker inte jag!
stirrar alltid upp mig jättetidigt.
det är väl iofs ganska bra.
annars skulle det nog inte bli så mkt plugg.
så nu är det plugg dygnet runt känns det som.
var tvungen o ta en snabb bloggpaus o kolla på lite kläder..

min snälla mamma kom med en ny koft-klänning till mig idag!
jag blev jätteglad!
beige. jag är kär i beige.
klänningmodell. jag älskar klänning.
empiriskuren. i love.
a-linje. no comments!
en bra present.
med tanke på att jag har infört köpstopp till den 31 mars.
det är då jag ska till gbg o shoppa loss.
jag vill ha allt!!
massa fint i alla affärer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0