den som vill va fin..

igår va det skönhetskväll för hela slanten här hemma.. systrarna hägerström skulle fixas iordning. till hjälp hade vi ingen mindre än linda!

   
^det är här det händer o resultatet..

dagen har varit fruktansvärt effektiv. hårdhårdträning på gymmet o storstädning av hela lägenheten. är helt slut nu..
mamma o jag lyckades fixa så att en maskin inte fukade riktigt som den skulle.. rätt så kul faktiskt!

kollar på förkväll nu. jimmy jansson är där o dra av sin amandalåt. jag är nog typ den enda som gillar den.
eller det är klart. det ser ut som att carina diggar han stenhårt. det är ju den enda vettiga förklaringen till hennes nya frilla. varför har hon gjort så!?? jag som tyckte att hennes förra var assnygg..

ikväll är det playoff hockey som gäller i borohallen. hoppas att de vinner!!

imgn hoppas jag på lager157. var väääldigt länge sen jag var där..
sen medlodifestivalfinal. sandra o mattias o martin o elin kommer nog hit. trevligttrevligt!

nu måste jag fixa iordning mig lite.
byebye

Kommentarer
Postat av: johan, jimmy o malin

hejhej gumman.. Vi vill bara säga att du blev hur fin som helst i håret.. hade inte oscar funnits i ditt hjärta hade vi försökt tinga dig direkt.. puss puss

2007-03-10 @ 00:41:23
Postat av: malin

håret blev jättebra! o du hade mer än gärna fått följa med på relaxen!:)

2007-03-10 @ 16:09:45
Postat av: Johanna

Hej emma! Jag gillar A-a-amanda också! Vi är få men vi får stå å oss.

kram

2007-03-13 @ 13:32:48
URL: http://gratjova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0