köpa?

blir arg!
när jag äntligen lyckats bestämma mig för o beställa ngt på internet får jag inte.
anledning: för lågt värde på min beställning!
bad mamma o kolla om hon ville ha ngt..
inte så att allt tilltalar mig hos ellos precis.
men hitade som sagt ngt.
en puffkjol.

  

hittade iofs denna fina bikini också.
men jag är inte säker på att modellen passar mig.
även att den är huuur fin som helst.
guldkedjorna är antingen klockrena eller för mkt..
jobbigt med storlek på bikini också!

hoppas oscar kommer snart..
har varit o spela ngn match i nässjö.
sista hockeyn för säsongen.
glad att de inte har ngn is kvar här!
jag är så himla trött på alla våra helgmatcher.
skönt sen att vi är hemma båda två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

aa, snygg var den allt!

2007-04-10 @ 19:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0