schlageryra!!

jaa! det blev som jag ville. the ark tog hem hela skiten!

image37

så jäkla bra!!
lka bra är ju att de kommer till sävjöfestivalen. iaf enligt mina kontakter, o mkt talar för att de är mktmkt pålitliga!

gårdagen innebar lager157, över förväntan. oscar hittade massvis som vanligt.. jag lite mindre. men ändå nöjd.
sen hemåt för att laga massa mat till sandra o mattias o martin o elin som kom o diggade melodifestival.
ngt som bör påpekas är att jag enbart drack rödvin igår! ngt som jag egentligen tycker är äckligt. jag har utvecklats o har nog typ blivit vuxen.

Kommentarer
Postat av: Vemundlinda

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2010-04-29 @ 07:06:32
URL: http://vemundlinda.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0