tråk..

nästan skönt att helgen är över..image51
har arit bara massa plugg.
o vem är det egentligen som tycker att det är kul o plugga?
t.o.m. simba tycker att jag pluggar för mkt!
typ en vecka kvar till tentan.
sen är det ju dags för två andra jobbiga kurser.
skönt att det nästan är en vecka ledigt där emellan.
då är det gbg som gäller.
ja jag längtar efter som jag tjatar om det i typ varenda inlägg.
blev lite full i skratt innan när jag var på gymmet.
tilda kom dit.
hade en parkas.
har tjatat på mamma typ en vecka om hon hittar en hemma.
har hittat en på monki som jag tänkt testa.
men det är ju självklart att hon också har en parkas..
inte första gången direkt vi har samma saker.
var tvungen o testa.
var lite lång för korta mig.
fick tips om att h&m hade en som var lite kortare..
hoppas den finns kvar!
på tal om gymmet.
har bestämmt mig för att jag inom snar framtid ska springa en mil.
kommer aldrig orka det.
men jag vill.
känns som att alla människor sprungit en mil!

tvättdag idag. jag ska lära mig p boka tätare tvättider. sex maskiner får inte i närheten plats.
tvätt överallt. inte alls kul.

nu ska jag ta o hoppa in i duschen efter mitt svettiga gympass.
tata!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe

2007-04-10 @ 19:48:34
Postat av: Mikkelalise

Great work! It very impressive. Your web site is helpful. All the best!

2010-01-19 @ 08:56:23
URL: http://mikkelalise.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0