VILKEN UTKLASSNING

synd bara att den kommer i sista matchen o i en match som inte gäller ngnting. men seger med 14-4 är alltid kul. vår femma gjorde två mål i första bytet, hur ofta händer det?

har fått ett sånt där jobbigt shoppingbegär. vill shoppa jämt o allting. shoppade i tors. gjorde massvis med lyckade köp. jeans, a-linje kavaj, träningsbyxor o en jättefin svart klänning från h&m. Hittade en annan fin klänning på där. jättefin modell men så har de förstört den genom o ha massa hjärtan på tyget. inte bra!

har kommit på att jag vill ha ett par efva attling örhängen. alldeles för dyra dock. försöker få oscar att betala hälften. går rätt bra. kan bero på mitt goda resonemang: om jag bara betalar hälften betyder det att jag tjänar hälften, om oscar bara betalar hälften betyder det att han också tjänar hälften. två halvor blir ju en del. o då har vi tjänat en hel samtidigt som jag har fått en del. då har vi gått +/- 0! bra va?

nu ska jag läsa massa propositioner o sou:ar till mitt arbete. hoppas att det blir färdigt snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0