det gick!

övertalningen behövde inte bli övertalning.
det räckte med att fråga och oscar ville mer än gärna hänga med.
så nu ska jag sluta spendera en massa onödiga pengar i ungefär ett halvår.
om jag lyckas har jag nog sparat ihop en hel del.¨
men chansen är ju rätt stor för att jag misslyckas.
men det är ju rätt klantigt av mig eftersom om jag sparar kan jag uppleva tusen vackra o otroliga saker o ställen..
gäller bara att jag kommer till den skolan jag vill.
med tanke på att det var typ 300-400 st på mötet igår är väl inte chansen jättestor, men den finns ju..
får veta i januari hur det blir..
men jag vill veta nu!

ikväll blir det ett nytt svettpass på spinning.
precis vad jag behöver!

nu ska jag leta reda på mer om kinesisk o svensk arbetsrätt till vår presentation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0