konstigt

image177





varför hittade jag inte denna paljettkjolen på h&m innan idag?

 

jag som tänk på en precis sådan. fast det var kanske tur iaf.
mkt shopping har det blivit..

letar badrumsmöbler med. vet precis hur de ska se ut.
men kunde aldrig tänka mig att det skulle vara så himla dyrt.
så får kanske tänka om igen..
om inte morfar kan ge mig ett bra pris.
det hoppas jag på..

nu ska jag ta tag i o läsa tre rättsfall, hitta litteratur till förbaskade bildningsstudier. o sen chili con carne.

trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: angelica

tips! jag köpte en sån häromdagen på gina. nästan precis likadan. fanns i silver o svart. ha det bra!

2007-11-11 @ 10:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0