MORE FYNDING

Ni får ursäkta om det blir lite engelska.
En hel dag sittandes vid datorn o skriva en uppsats på engelska om sponsring i skolor sätter sina spår.
Meningsuppbyggnad o ord bli lätt konstigt..
Men äntligen har jag kommit igång o just nu känns det inte lika tufft längre, ska nog gå bra det här..

Men innan pluggning var det ju en obligatorisk sväng runt om i cyberspace.
det var då jag fann den.
en utmärkt paljettkjol får 98 spänn!
skickade iväg mamsen till affären, för vem orkar vänta på paket eller att beställa så mkt varor som behövs o fraakt o så.
Så ska dit nu o se på underverket.
Jag hoppas att den är finfin!

Ikväll blir det hockey. bortamatch, men jag o elin tänkte att det är bäst o åka med o visa lite stöd..

så nu dusch, sen våfflor o kjol hos mammi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0