MORE..

äntligen hemma.
växjö hela dagen med mor o far.
fasligt åkande fram o tillbaka.
men fyndade det gjorde vi idag med.
de ännu än tv.
sista nu sa de.
sure sa jag.
jag fyndade en superfin svart tröja med djuuuup ryggurringning.
kanon till min paljett..
o nu ska jag spara annars kommer jag att få ge bort hemmagjorda julklappar till hela tjocka släkten.
det funkade ju när man va lite så varför inte..?

ikväll blir det slöning.
jag var sugen på bio, men inte oscar. så det blir en kompromiss med hemmabio.
fast just u är han mest upptagen med sitt xbox.
borta i krig ngnstans.
jag tycker att det mest ser bedrövligt ut..
hoppas på beck. men oscar har ju redan sett alla så det är ju inte så troligt..
we'll see.
nu ska jag in på arla o leta god mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0