SECOND HAND ÄR BRA

s
k
o
l
t
r
ö
t
t
!

så in i norden.
vill bara ha jul.
en riktigt mysig jul.
med nära o kära.
december kommer gå till historien som en av de tuffaste månader jag upplevt.
o den har inte ens börjat.
engelska är inte min grej helt enkelt.

pluggdag idag.
trodde jag.
men pratade med mamma o hänga med henne till tandläkaren i skillingaryd var mkt mkt lockande.
(så tråkigt är alltså pluggandet)
blev en runda i skillingaryd.
gick rätt fort.
men en hel del second hand fynd fick följa med hem.
billigt o bra.

sen bjöds det på mat o marängsviss.
tur att jag inte bor hemma längre, skulle vara en rikigt fettbomb.
så lite träning fick det blev.
men inte länge pga en mkt oskön crosstrainer.

imgn ska jag plugga på rikigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0