svammelsvammel

konstig skola.
tre timmars föreläsning blev en o en halv.
ingen som visste om att det var seminarie idag också.
så förstående som hon var fick vi sluta.

sanrt kommer mamma o lotta o hämtar mig.
upp till a6 en sväng.
jag har kommit in i en så förbaskat stor shoppingperiod.
heltplötsligt tusen saker som vill has. o som verkligen behövs.. eller?

ska även hinna med en sväng på resebyrå.
det känns tusans inspirerande!
jag hoppas att hon rekommenderar typ thailand.
kommer hon, eller han, förbaskade förutfattade meningar, iaf, kommer den nog göra.
frågan är om bjudande ställer upp.
jag ställer!

nu tycker jag att de ska ringa, mamma o lotta alltså, annars kommer jag sitta här o svamla..

förresten gjorde två så grymma fynd i dag.
jag har "tjänat" pengar två dagar i rad på diverse sätt.
det måste ju betyda att jag får shoppa massa annat.
ska ju bli gbg med.
men innan dess mer pengar.
är ju bara de där julklapparna med.
glömmer lätt bort att annat behövs än kläder till mig själv..

svart ute.
tråkigt.
så.
nu får det vara nog.
hejhej

Kommentarer
Postat av: Pederella

Lots of great info, keep up the good work!

2009-08-10 @ 10:28:33
URL: http://pederella.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0