yepp

träning idag med.
två dagar i rad.
kors i taket.
nu ör jag slut o det känns bara skönt.

lite jobbigare att jag är helt slut i skolan också.
orkar inte ett dugg.
bara massa tråkiga jobbiga saker utan betyg.
sånt känns inte ok.

en roligare sak i skolan är att jag kan lägga första engelskatentan till handlingarna.
den är nämligen klarad.
så om 5 poäng är halva utbildningen avklarad!
det känns gott så in i norden!
särskilt med tanke på hur skoltrött jag är.
gött med inte mkt lektionstid.
men just nu är den där biten med eget ansvar fruktansvärd.

nu tror jag det är dags för marabou med non-stop o fråga olle.
tjing

Kommentarer
Postat av: Ailoanastasia

Very interesting site. I have bookmarked you.

2010-02-02 @ 09:58:17
URL: http://ailoanastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0