blä

usch.
trött, förkyld o stressad ingen bra kombination.
vill bara lägga mig o strunta i allt som jag måste göra.

fest i går igen.
inte riktigt meningen, men se blev det.
jag & elin hade riktigt trevligt.
ner till annan förfest, när vi kände att vi behövde mer folk o sen till kultur..
helt okej kul! mer kul än jag trodde!
gamla rocklåtar är kul faktiskt.
fast idag mår jag väl som jag förtjänar.
svinhungrig är jag med.
men med oscar på match är det jobbigt att ta tag i det där matlageriet.
två kanelbullar har dämpat hungern för ett tag iaf.

engelska presentation imgn.
ska prata om golf.
fasligt intressant..
jag är hes som bara den.
kanske tappat rösten imgn, eller ne det tror jag inte..
allt är en röra o jag orkar inte börja.
ovanligt.
ligger efter i allt.
när ska den där läslusten komma. innan 22 okt hoppas jag för sen är det kört.

nu måste jag plugga.
sen hoppas jag på att elin är sugen på o laga mat åt mig, troligt..
byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0