Längtan.. & ångest

då var den engelska argumentationen om övervakningskameror klar.
Bara det jobbiga, att maila in den kvar.
Tycker alltid att det är lika jobbigt att skiljas från saker.. Ångest.

En timmas seminarie om internationell beskattning. Skönt att det inte är mer, väääldigt basic. Tråkigt men enkelt. Vet inte om det är en så bra kombination..

Blir mer o mer sugen på London efter tentorna.
Skulle vara väldigt skönt. Flyget är billigt som tusan, men boendet blir snabbt dyrt, fast det är det sunkigaste hostelet, typ.. Så vi får väl se om vi kan bestämma oss.. Bara två veckor kvar isåfall.. Annars får det väl bli ngnannan utflykt. Mysigt det med..

Modevisning igår.. Långtlångt från min stil, fast det hade jag ju redan räknat ut. Skönt o bara komma ut o gör ngt kul tillsammans! Hittade ngr skor till Oscar dock, ngt bra!

Nya lampor upphängda, hänger huller om buller o vissa tycker alldeles för lågt, man ska vara kort som jag, det jag har sagt hela tiden.. Ähh, det får fixas ngngång, men just nu hinns det inte.

Nu dags om maila, måste. Och så tycker jag att det är på tiden att min förbaskade förkylning släpper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0