lock

undrar ibland varför internet o tv kan locka så.
inget bra men ändå tusen ggr bättre än plugg, fast det egentligen är mkt mer intressant. pluggandet då alltså.
idag ängnas timmarna åt beskattning av kapital. jag har inget kapital, inte mkt iaf, kanske därför det inte tilltalar mig så, plus att boken är så förbaskat tjock.

mamma o pappa är i gbg. där vill jag också vara. men snälla mamma har fixat mej en tröja iaf. guu så bra, precis en sån som jag vill ha, kommer bli perfa till mc-boots.

oscar är o snickrar hus o ikväll är det hockeyutgång. så jag ska umgås med min nya sambo.
tur att det är en bra ny sambo, elin!

förresten, hur kan man vara så bra som daniel i idol. har varit såld från honom från början. han o henning då, men det gick ju inte så bra för henning, tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0