long time ago

så var det kanske dags för ett inlägg här igen.
länge sen som tusan.
fullt upp överallt så bloggandet prioriteras bort..

tusen saker som är klara i skolan.
skönt. massa jobbiga saker som nu är borta.
särskilt den där eng.
ingen som längtar så mkt till jul som jag misstänker jag, för då har jag ingen mer engelska med jobbig lärare!

ska försöka göra mig av med fler saker som är jobbiga just nu.
funderar på en speciell sak.
får ser hur det går med det. ska prova ngngång mer. men om jag mår dåligt sen igen. då blir det NO MORE!
så det så..

funderade på en resa nu i höst.. verkar inte bli ngn. kanske i vår med mer planering, kanske barcelona med värme. det hoppas jag!

det var det.
kanske ska bli lite oftare.

Kommentarer
Postat av: Downraines

Nice site keep it up

2007-12-25 @ 18:46:06
URL: http://downraines.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0