lycka är nu!

puhh.
mitt liv känns just nu tiotusen gånger lättare.
min tentavecka är över för denna gången o nu blir det ingen före jul. det gillar jag mkt!
vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu när jag inte ständigt måste oroa mig för pluggandet.
eller egentligen vet jag men det handlar mest om städning o är ungefär lika tråkigt som pluggning.

idag hoppas jag iaf på solning.
får se om ngn ur familjen behagar o följa med.
inte särskilt troligt med tanke på hur lat den är..

annars längtar jag mest till fredag o miss li.
o till lördag förstås.
inneflyttningsfest hos elin, bättre sent än aldrig.
o vi ska gå ut o dansa hela natten!
men först ska jag njuta av min lediga onsdag o torsdag!

kolla in här så fattar ni varför jag längtar till fredag!
o här:

image167

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0