matigt

usch vad jag är uttråkad.
skatt på kapital som jag trodde var enkelt som bara den har rört ihop sig till en stor klump i mitt huvud.
massa fållor, o vilken fålla som är vilken fattar inte jag hur man läser i lagboken, min käraste vän..

hungrig är jag med.
fast sen när jag tänker på olika maträtter mår jag bara illa. ofta det är så. men ngt måste jag ju äta. bullar kanske, det enda som jag inte mår illa av när jag tänker på det..

ne, bullar får det bli, sen FÅAB, sen mat när oscar kommer hem.

förresten blir jag galen på människor som står o ljuger en rätt upp i ansiktet när de berättar hur bra de tycker man är o sen snackar skit bakom ryggen. snälla sno inte massa dyrbar energi från mig! o absolut inte min tid!
nej, skit på dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0