miss li

först var jag arg, trött o hungrig.
vi fattade att spelningen skulle börja nio.
var där typ halv o smet in. blev utkörda o fick sitta o vänta snällt o vänta med alla andra.
det var insläppet som började nio.
förbandet halv elva kanske.
o vid tolvsnåret ngngång äntrade så äntligen miss li scenen.
o all ilska, trötthet o hunger försvann.
en helt galen spelning.
hon är cool miss li.
så också hennes killar.
mitt i låtar svävar hon i väg i tankarna o sen efter ett tag kommer hon på att hon faktiskt spelar..
förmodligen den bästa spelning jag varit på..

image171

image172

image173

image174
ett par uppkastade trosor åker på..

image175
ja vi står längst fram o ibland otäckt nära.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Emma! Ja, jag flyttade till Malta i september. Är för rastlös i Sverige.
Åhh, har du sett miss Li live!! ...hon va riiiiktigt bra va?
Hoppas allt är bra med dig!

2007-10-28 @ 11:01:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0