syndare där

åhh.
jag hade lovat mig själv två saker.
tentorna som kommer känns viktiga så därför skulle jag varken shoppa eller festa innan dem..
allt gick skitbra, tills igår.
syndens dag..
ullared o fest på samma dag..
hur gick det till egentligen?
tusentals folk i ullared gjorde det hela till en mindre trevlig upplevelse..
men lite saker lyckas man ju altid få med sig hem.
sen till innebandy, ingen fest ikväll inte tänkte jag nöjd o glad..
men efter att ha kollat på innebandy blir jag alltid så himla festsugen.. kan bero på all musik som spelas, o som man alltid bara hör när man är ute o dansar annars..
så hem till kylskåpet o fixa o sen vidare till åsa där det var vinkväll.
leder alltid till oerhört djupa o viktiga samtal..

nu måste jag plugga.
sen kommer lotta hit.
vi kanske ska kolla in ostystning, har alltid undrat hur det går till..

Kommentarer
Postat av: Patrickiben

I like the site. Shame about the problems with the guestbook.

2009-07-02 @ 10:08:33
URL: http://patrickiben.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0