gött o leva

så där.
då vet jag att jag får med mig hela packningen till hawaii.
frågade hur mkt det fick väga nämligen.
två väskor som får väga 23 kg styck. ja jag tackar ja!
de som känner mig vet att jag är totally värdelös på packning.
jag skulle duscha hemma hos åsa innan festivalen i fredags.
det var knappt att jag orkade lyfta min egen väska. på allvar.

festivalen förresten.
åsa ställde till med tuttfest i fredags.
klart att det var trevligt.
svinkul tillochmed.
bilderna behåller jag nog för mig själv :P
fick även höra min favoritlåt: line of fire.
rockade o skrek så jag inte visste var jag var till slut.
ja den är bra. punkt slut.

en seg lördag.
men när jag fick höra emd.
ja då var det gött.
nog den bästa spelningen under helgen.
o vara fjortis.
det är härligt ibland!

två veckor kvar nu tills jag drar.
o två o en halv jobbdag.
nu börjar det nästan pirra.
fatta.
jag
ska
bo

hawaii.

bilder kommer kanske så småningom.

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan!!

Tänkte bara inflika att det är mkt (!) lätt att fylla väskorna även om det är 2x23! Själv hade jag övervikt när jag åkte hem från USA....

Våndas för min packning, ynka 20 kg är vad jag får ha med mig!

Ha det så bra!!

Kramar

2008-08-06 @ 13:49:41
Postat av: Bastiananette

Great site!!!

2009-07-07 @ 10:02:00
URL: http://bastiananette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0