nemen oj då!

idag har jag gjort en grej som jag bara måste berätta om.
jag har sprungit 7,5an!
o herregud.
det trodde jag aldrig om mig sjölv.
men nu såhär i efterhand önskar jag att någon varnat mig.
det var blött värre o smala stigar så ibland var springa inte o tänka på.
men jag tog mig runt! mestadels löpande.
fast nu har jag sega lår o blåsor under fötterna pga genomsura skor o strumpor.
ähh nog om de.
men jag blev bara så stolt.

förresten har vi fått svar på en lägenhet på hawaii.
ett svar på kanske 10 ansökningar.
ni må tro att vi är glada.

bilderna får vänta lite till för det är så himla tråkigt o ladda upp dem!

Kommentarer
Postat av: Mariusoline

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-12-09 @ 09:54:28
URL: http://mariusoline.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0