aloha

helt slut.
haft världens mest onödiga seminarie.
ett rätttsfall.
hann inte ens gå igenom det på två timmar!
ngt så otroligt långsam..
jag tänkte åka hem i pausen.
då hade jag nästan varit hemma nu.
ist får jag sitta här o vänta o komma hem vid nio..

fick just  två mail om hawaii.
det andra började med aloha emma.
det är verkligen verkligt.
fick t.o.m. lite ångest nu.
det fanns bara en plats dit.
så jag ska åka själv.
käre gud.
jag hade räknat med att det skulle vara ngn mer.
löser sig säkert när man väl kommer dit.
men hade varit skönt att ha ngn här på skolan att lösa o diskutera saker med.

nu längtar jag till tåget så jag kan kolla på svenssonsvensson avsnitt.

förresten hade oscar gömt en godispåse som jag fick leta efter idag på morgonen.
sött.
godis är gott.
o oscar är underbar!

Kommentarer
Postat av: Asgeiranastasia

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-01-16 @ 10:48:53
URL: http://asgeiranastasia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0