mmm

då var det måndag igen.
dag 8 av 12 av jobb i ett sträck.
två veckor kvar av sommarjobbet.
o till helgen blir det festival.
en helg som gör att veckan känns lite lättare.
ngt mkt kul (förhoppningsvis) att se fram emot!

annars är det jobb för hela slanten.
inte alls kul när alla andra har semester. o vädret är strålande.
men det får väl gå.
får tänka på min höst o vinter när jag är i solen o värmen.
ne jag får mitt jag med.
skratta bäst som skrattar sist!?

hawaiiplaneringen fortsätter..
går sådär just nu.
den amerikanska tjejen lauren som skulle foxa boende o allt har fått problem o kan inte åka till hawaii till hösten. så nu står vi här utan boende o inte en aning om hur vi ska göra. om vi ska fixa boende hemifrån eller boka vandrarhem eller vad vi nu ska göra.
det ordnar sig säkert.. men allt skulle kännas mkt lugnare om det skulle löst sig med lauren. men jag blr säkert starkare på kuppen.. tre o en halv vecka kvar nu. det närmar sig.
o jag drömmer om det i stort sett varje natt. men jag kommer alltid bara till flygplatsen. det är dät det srular till sig. varenda eviga dag.

nehe nu ska jag försöka hitta ngt o göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0