inte kul

nu har jag varit sjuk.
o att vara sjuk är nog det tråkigaste som finns!
fy tjyven för att inte orka lyfta ett finger o bara ligga i sängen hela långa dan.
idag har jag iallafall ingen feber.
men orken finns inte riktigt där.
kanske inte så konstigt med tanke på att maten de senaste två dagarna bestått av 2 rostade mackor, ett äpple o på sin höjd sex godísbitar. så nu är jag sjukt sugen på en feting måltid.. om jag bara orkar göra den..

midsommar närmar sig.. kan fortfarande inte bestämma oss för vad vi ska göra.. men det blir nog bra tillslut.. bara inte oscar går o blir sjuk.. inte bra isf..

o hawaiiplanerandet fortsätter.
jag vill hyra ett hus o dela.
va bra det skulle va o bra mkt billigare än egen lägenhet. (det alternativet är nästan uteslutet)

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0