äntligen

nu så har jag äntligen fått vara ute o dansa av mig.
tre finfina tjejer begav sig till eksjö för att dansa. inte för att lyssna på han den där adam tensta.

kvällen började hemma hos eve.
när de drog till eksjö stack vi hem till elin istället.
elin hade fått en vattenpipa som vi inte var sena på att testa.



image185
potta aka mary-kate


image187
elin visste hur det skulle gå till


image188
det visste inte jag..



image186
jag skulle se ut som en tjur.. gick väl sådär


image189
på dansgolvet. vi dansade tills fötterna blödde. eller tills vi tröttnade på adam tensta.

då gick vi o käka istället.
pottan fick världens godaste mammas. mos o hamburgare.
jag var fetingavis när jag käka min äckliga kebabtallrik.

pottan har sovit här i natt.
vi tog lång sovmorgon o har nästan precis ätit frukost.
också har vi drömt oss bort till hawaii.
ett billigt boende inne i honolulu. men långt till stranden o ingen pool.
ska det va så?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0