jappjapp

tänk om maten kunde kaga sig själv. eller ännu bättre. man behöver inte äta mat för att överleva. många av världens problem som skulle lösas. men eftersom jag är egoist tänker jag mest på att jag då skulle slippa tänka ut vad jag ska äta, handla, laga, äta o diska. mycket tid skulle det bli..

försöker plugga så mkt som det går.
tyvärr inte så mkt som skulle behövas.
läsa är tråkigt.
så är det bara. tyvärr.

annars håller jag mest på med hawaiiansökan.
sakta men säkert går det framåt.
bara intyg om att pengar finns så att jag klarar mig, kopia på pass o lite underskrifter kvar. sen är första delen klar. ohlalla! slippa hela hösten hemma o lite av vintern. så skönt det ska bli.

ikväll blä-jobb.
inte sugen.
men vad gör man inte när ngn frågar..
men sen imgn kanske lager o bowling.
ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0